Aybikesuna alt 2 diş hiç belirtisiz çıkmıştı kuzum.2.5 aydır huysuzluk kulak çekiştirme uykuda inlrme,ağlama vardı ağız kenarında döküntü oluyordu ve ön diş erleri aşırı kabartmıştı ama gel gör ki önlerden önce köpek dişin biri patladı ardından diğer köpek dişin ucu görünüyor bembeyaz etş yarsa tamam,ön dişlerse aynı şekilde acayip beyaz görünüyor geldi gelecek ama çok uğraştırdı bizi😅Birde alt yan diş yani kesiciler çıkıyor.Sol taraf patlamış dişin gelmesini bekliyoruz