Honeyboy Cherryblossom siz mi kullanıyorsunuz bende de b 12 eksikliği var doktor vermedi emzirdiğm için gidip sağlık ocağında yazdırsam mı
Alyase Honeyboy canım ben benexol kullanıyorum bende de b12 eksikliği var. Sağlık ocağı doktorumuz yazmıştı
Cherryblossom Honeyboy evet cnm ben kullanıyorum recetesiz satılıyor. Bira mayali olan süt arttiriminda da kanıtlanmış bir ürünmüş. Tabi yine de doktor kontrolunde kullanmakta fayda var🌸
minikbaykus Alyase benoxol da B12 içeriği 1 mg mi bana da verdide çıkmaz diye canım istemi kullanmak B6 daha fazlaydı icinde