bburcu bizde tam dediğin gibiydik, kolik huysuz bir bebek ve battaniye sallamasına alışmış. Eşimde vardiyalı çalışıyor bul adamı her an bulabilirsen.
Tek başıma bir kaç gün kriz anında salladım 5 dk dayanabiliyorum tabi, o ağlama krizi geçince pat ayağıma koydum. Ağladı, mızırdandı, sevmedi. Sonra ona alıştı pat aldım bir anda beşiğine, ondada ağladı biraz. Ama ne kolaylık oldu biliyor musun bir yere gittiğimde ayağımda sallıyorum, evde beşiğinde. En azından öyle iyi l
Oldu bana da Bir de bunu ninniye alıştırdım mı, şimdi o ninniyi açınca uyucağını anlıyor. Öyle iyi oldu ki o ninni valla. Sakinleştirici dualı ninniler diye bir şey YouTube da 17 dklık olan canım 😊 sabret şu atağı da geçirdin mi, zaten kolik bebekle uğraşmış biri olarak uyku düzeni oturtmak zor olmuyor çünkü bebek zaten zordu daha ne olabilir diyerek başladım gitti 😂