2,5 aylık bebeğimin bu sabah baldırında 10 tane minik morluk vardı. Hemen hastaneye gittik. Kan aldılar. Şükür sonuçları temiz çıktı. Doktor birşey sıkmış olabilir dedi. Fotoğraf yüklemeyi bilmediğim için atamadım buraya başına gelen oldu mu? 3-4 gün önce bir çorabı çok sıkmıştı. Aklıma bi bu geliyor. Bezden olur diye de bir numara bez alıp taktık. Takipte olun dedi doktorumuz. Çok korktum ve ağladım.