Hgb garmastan,lanolin vs hiç bir krem işe yaramadı, avent gögüs kalkanı aldım o da işe yaramadı en son gümüş kapak denedim 2 güne toparladı meme ucumu. Emzirmek işkence olmuştu sürekli kanıyordu emzirme saati gelince dizlerim titriyordu resmen. Geçmiş olsun