Merhaba güzel anneler 🤗benim 5 buçuk aylık kızım var bir aydan fazla meme emmekte sorun yaşıyoruz bi iki dkla emip bırakıyor.geçen ay 300 gram almıştı. Doktorumuz ek gıdaya başlattı.malum tadımlık ve çay bardağının yarısı kadar veriyorum .Zaten fazlasınıda yemiyor. Memede istemiyor.biberonla vereyim dedim onuda istemedi.acaba nasıl alıştırabilirim .fikri olanlar lütfen 🙏 çok üzülüyorum bi lokma kaldı yavrum 😞