Bal91 bi yakinimin 5 6 yaslarindaki cocugununda yüksekti bacagı sisiyodu ve su birikiyomus bacaginda hastanede yatarak tedavi görüyodu o siviyi aliyodular falan tam detayli bilmiyorm ama yüksek olması kötü bi durum diye biliyorum arastirma hastanesine gitmesi lazm.. benimde hep dusuktür mesela en ufak bi yerim kanadiginda saatlerce kanar