2 ay 20 g0nlük kızımı dün doktora götürdük.poposu uzun zamandır kırmızıydı.çok iyi bakıyodum.sürekli fito krem sürüyodum bol bol yıkıyodum bez aldığımda.malesef makat çatlağı olmuş.lütfen yardımcı olun.ne yapsamda iyi gelse kızıma.doktor krem verdi başladım kullanmaya ama ben bitiklerdeyim sanki kızım hiç iyileşemiyecek gibi geliyo