2.5 yaşında kızım var 1 senedir devamlı boğaz enfeksiyonu geçiyoruz. 2 ayda bir 1 ayda bir 15 günde geçirdiğimiz bile oldu. Doktor boğaz kültürü kan ve idrar istedi.
İdrarı yarın yaptırıp götüreceğim. Ama hemşire beyaz bir paketin içinde gazlı bez ( birsürü verdi ) , bir kırmızı ve bir beyaz idrar kabı, 2 tane idrar torbası verdi. Nasıl yapacağımı anlatır mısınız ? Gazlı bezi napacağım hiç anlamadım.