Isonunannesi Merhaba anneler🍀bebeğim 16 günlük her emdiginde bazen gaz da çıkartsa karin ağrısı geçmiyor sanki uykusunun arasında bile ayaklarını karnına çekerek ıkınıyor ağlıyor ne yapmam gerektiğini bilemedim bu durumu yaşayan var mi ?
Neslihan-28 Isonunannesi bizde öyledeydik her emdiği zaman ağlar krize girerdi çevremdekiler sütün yemtmiyor diyordu ama ben biliyordum sütümün olduğunu.doktorlar gazdan olduğunu söylüyorlardı ama bişeylerin yerinde gitmediğinden emindim araştırma hastenesine gittik ve kaka tahlili yaptırdık süt alerjisi olduğunu öğrendik diyet yapıyorum şimdi rahatladık çok şükür🤲
Gin Isonunannesi nur topu gibi gaz sorununuz var galiba 😅 doktoruna bir gösterin, emin olunur. yakın zamanda kontrolü var mı? gaz damlası, probiyotik falan veriyorlar. Gün içinde gaz masajı da yapın sık sık.
Cheddar Isonunannesi doktorunuza danışıp gaz damlası kullanabilirsiniz. Bol bol gaz masajı yapın YouTubeda videoları oluyo
Neslihan-28 Neslihan-28 3 gün peynir tereyağı yoğurt süt ürünleri tüketmeyin rahatlama olcak mı gözlemleyin eğer hala devam ederse 3 hafta yapın diyeti bizim öyle olmuştu 3 günde sonuç vermedi
Isonunannesi Bir gaz damlası kullanıyorum ama pek etki etmedi bakalim diye falan da dikkat edeyim 👍 çok teşekkürler 💕💕