Kızlar dün post açmıştım uyku düzeni ile ilgili 3 ay 9 günlük bebeğim. Neyse biz gece beş de anca dalıp uyuduk 10 buçukta uyandırdım o saatten bu saate ben bıraktıktan beş dakika sonra feci şekilde kasılıyor ve ağlamaya başlıyo elini tutmazsam kasılması devam ediyo. Ve korkuyor da. Ben kaş yaparken göz çıkardım galiba napayım şimdi hiç uyumadı