Beykamom16 yurtdışında çocuk hastaneden çıkmadan bakılıyor genellikle. Çocuk ortopedisi uzmanları da bebeğin göbek bağı düştüğü gibi getirin diyorlar. Benim bebeğimin şans eseri doğduğu gün fark edildi. Eğer 2.ayındaki kontrolünü bekleseydim belki de ameliyat olmak zorunda kalacaktı. Nolur geciktirmeyin, çok ciddi bir konu. Bebeğinizde sorun yoksa öğrenir rahatlamış olursunuz.