stella homosapiens aynısı bizde var. Süt alerjimiz var doktor ondan olur dedi. Sadece zeytinyağı sürmemi önerdi
Mom091 homosapiens konak gibi geldi bana. Kızımda hiç olmadı ama burada görmüştüm. Zeytinyağı sürüyorlardı sanırım. Bilen çıkar muhakkak üstte kalsın
mrvtnr konak yafida konağa bağlı egzama bioderma atoderm nemlendirici alıp tüm vücut ve yüzüne sürün cok cok iyi geliyor