SahinE Doğum yapalı 29 gün oldu grip oldum bebeğimi emziriyorum ona geçer diye çok korkuyorum öpmüyorum fazla nefes teması kurmamakta dikkat ediyorum ama yine de geçer diye korkuyorum başına gelen var mı
premses_annesi SahinE emzırmeye devam edın korkmayın cok sasırtıcı ki bizzat yasamış biri olarak soyluorum grıbı atlatıcaksınız ☺️☺️
FDilek SahinE bende grip olmuştum anne sütü bi mucize antibiyotik görevi gördü galiba bebeğime geçmedi çok şükür parol kullandım ayaklarımın altına vikis sürdüm nane limon içtim saçlarım ıslak kaldığında oluyorum ben dikkat et canım
ZeynepKara SahinE bende 3 gündür gribim maske takıyorum ellerimi sürekli yıkıyorum ve sık sık emziriyorum çok şükür bişey olmadı anne sütü onları koruyomuş
Duygual FDilek Emzirirken viks kullanabiliyor muyuz? İnternette kullanılmaz gibi şeyler okudum da, benim bebeğim de 21 günlük, boğaz enfeksiyonu oldum, sadece pastil kullanıyorum, viks kullanılıyorsa ben de kullanayım yahu.
SahinE ZeynepKara öğlenleri beni emmiyor bende sağıp veriyorum geceleri emiyor sadece acaba sağıp veriyorum ya birşey olur mu
melissrn Maske kullanarak emzirebilirsiniz biz hasta olduğumuzda sütümüzün kimyası değişip çocuğa geçmemesi için daha koruyucu oluyormuş 👍🏻👍🏻Bi nevi antibiyotik görevi görüyor👍🏻
GizemAtakan SahinE Ben 7 gündür öksürik ve ateşle yatıyorum çok şkr şimdiye bişi olmadı 40 mz yeni çıktı ant e başladjm halsizlik mi var sende
gyns SahinE Ben bayrmada oldum.. Bebeğim 53 günlük falandı.. Öpmemeye dikkat ettim.. Bebebğimde biraz kırgınlık oldu ama şükür uzun sürmedi.. Geiple alakasıda olmayanilir biz yolculukda yaptık o süreçte.. ben sabah akşam sarımsak yedim.. Antibiyotik kullanmak yerine çabuk iyileşmek için yedim şükür kısada sürdü..
Gecesmom Bende gribim şuan, 3 gündür çok korkuyodum bebeğimede geçecek diye birkaç kere hapşurdu eyvah dedim ama şükür bişeyimiz yok şimdilik ☺️ Maske falanda kullanmadım ellerimi her zaman sık sık yıkarım extra bişey yapmadım yani
Serenyigit Eczaneden maske alin ve maske takin bebeginzle nees temasiniz olmasin ellerinizi surekli yikayin bende grip olmustum ihlamur icebilirsiniz bir cay kasgi balla