Mslbrn Hanımlar bebeğim oruca 5 aylık olacak tutmak istiyorum ama sütümde azalma olur mu bilmiyorum ek mama takviyesi yapsam diyorum sizce hangi mama vermem lazım hiip iyi diyenler var bebelac diyenler var yada vermeli miyim
Sedaahmet Mslbrn benim kızımda 9 aylik, bende tutmak istiyorum ama sütüm azalir diye korkuyorum. Eşim tutma diyor. 2 gün tutup 2 gün tutmasam olur mu acaba. Bilemiyorum valla.
SuNur Mslbrn benim kizm 4 aylikkne bi gun tutul bi gun tutmuyodum sutum aksam ezanina yakin bitiyodu resmn geceleri iyi beslnerek bi kac gun deneyn durumunuza gire kendi kararinjz
ErkekkAnnesii Mslbrn oğlum 10 10.5 aylık olucak inşallah tutmayı düşünüyorum daha doğrusu denicem duruma göre devam edicem çünkü anne sütü alıyor ek gıdada alıyor