Bebegim 1 aylik sutum yetmediginden mamaya başladik 3 4 gundur kendi çok sıkıyor kızarıyor gazi yok onu biliyorum gazini çikariyor kakasida kati olmaya başladi kabiz sanirim acaba mama mi iyi gelmedi yada yeni basladikk diye mi boyle oluyor mamanin markasi bebelak gold