merve_123 8.5 aylık oğlum onunla biraz oynuyoruz o oyuna iyice dalınca annecim ben mutfağa gidiyorum akşam için yemek yapcam canın sıkılırsa yanıma gel veya seslen diyorum. Açıklama yaptıktan sonra yavaş yavaş gidiyorum ve işimi bitirene kadar oynuyor. Anlıyor mu bilmiyorum ama haber vermeden gidince 5 dk sonra orda olmadığımı farkediyor ve ağlamaya başlıyor. Siz gizlice mi çıkıyorsunuz odadan ?