Kızlar bebeğim 1ay 8 günlük çok şükür emziriyorum ama bu ara çok üzülüyorum annem kanser hastası durumu kötüleşti ona çok üzülüyorum ağlıyorum sütüm kesilirmi üzülünce sütü kesilen var mı hep öyle diyorlar üzülme sütün kesilir elimden bişey gelmiyor ister istemez üzülüyorum 😢