Prensesss_annesiii benim oğlumda 1.5 yasinda kizim ise 3 aylık. Kizim sürpriz oldu bize. İyikide olmus. Suan uyku duzeni oluşmadığı icin biraz zorlanıyorum, yoruluyorum ama oglum icin en azından seneye cok iyi arkadasi olacak. Birlikte vakit gecirecekler, birlikte oyun oynarlar. Bende onlara katılırım, evi toplarım yemek yaparım. Bu pandemi döneminde gerçekten 1.5 yasinda olsa bile oğlum cok sıkılıyor evde. Yasiti bile olmasa teyzeleriyle bile cok eğleniyor