Merhaba anneler 5 aylık kız bebeğim var bugün kontrolü vardı doktora götürdük vajinada yapışkanlık olduğunu söyledi eve eliyle krem sürdü yapışkan yeri gazlı bezle sildi ve kızım çok ağladı kıpkırmızı oldu ve hafif kanadı.Aynı durumu yaşayan annelerden lütfen bilgi beklemekteyim.