Anita merhaba ben de ise donmem gerektiginden 18 aylik kizimi krese verdim. bu hafta 3. haftamiz, ayni sekilde ben de kizim tam gun gitmeye baslayinca, iyice alisinca ise donecegim. bize de 1 aylik bir alisma programi yaptilar, ilk bir hafta sadece 1-2 saat durdu yaninda benimle birlikte, 2. hafta 2-3 saat durdu yine benimle, arada bi on on bes dk ciktim yanindan durumuna gore, bu hafta 3. haftamiz ve artik 10 ile 16 arasi duruyor kreste, ilk birakirken hala bi aglior ama 2-3 dk suruyor. ustelik bu zamana kadar hic ayrilmadik biz , acikcasi cok korkuyodum nasi alisacak diye ama sukur bekledigim gibi olmadi. ben surekli konusuyorum kizimla krese gotururken olsun evde olsun, anne ise basliycak diyorum sen de okulunda oyun oynucaksin sonra aksam seni alicam diyorum. krese birakirken de asla kacip gitmiyorum simdi seni birakicam kizim aksam almaya gelicem diyorum sarilip, opup oyle birakiyorum🥰 merak etmeyin alisiolar ve cok da seviolar, gun icinde ogretmeni surekli foto video atiyo keyfi gayet yerinde 🙏🙏🥰🥰