Zlhbrknt bn ikinci ay aşısını 10 gün geç ypmistim 3 tane aşı birden oldu pazartesi gitmem gerekiyordu sali gittim ypmadim sadece pazartesi günündeki yapabiliriz dedi haftaya erteledi hemşire bi hemşireye danisabilirsiniz aslında bi sıkıntı olunca atıyorum bn numarasını aldm😂