Meyram_ merhaba güzel anneler, bebeğim 4 aylık. 4 ay ve civarı bebeği olanlar bir gününüz nasıl geçiyor neler yapıyorsunuz oyun, egzersiz, bakım vs olarak?
Ozgeasil Meyram_ bende şurada bekleyim benim oğlum hiç birşeyden memnun değil ne oyun oynamaktan ne kucakta gezmekten ya diş sıkıntımız var veya atak 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
Meyram_ Ozgeasil diş için erken değil mi 🤷♀️ ataklar da çok etkiliyor ya 4 ay 6 günlüğüz biz de gece 4 te bir uyanıyor bi daha uyumuyor 2 gündür 🙄