Kuzimom haftada 1 ıspank yemgi yiyrm dogm yaptgmdn beri süt kalitesini artiyoms die ondn olabilirmi.ama 2 gaftdr felan böyle ispank dogumdn beri haftda bir yiyrm dha once olmamıştı. Sut urunleri tüketmiyorum.Aylik kontrolnde sorucm doktra artk gecnezse 3 aylk kontrolmz var