4 ay 20 günlük bebeğim var reflü oldugu için thickener kullaniyorz ama 2-3 gündür fazla kaka yapmaya başladı günde 6-7 kere ishal degil ama böyle ekşi gibi ishal gibi kokuyor bu kullsndigimdan olur mu bilgisi olan varsa bu kadar kaka normal mi. Birde 2-3 gündür dudak emiyor bu neden olur