Betl içerik olarak hepsi aşağı yukarı aynı mesela Hipp ve evolviada probiyotik var diğerlerine göre artı aptamilde şeker oranı yüksek gibi şeyler ki bunların araştırmalarını yapan yazan insanlar var bunlara bakarak tabi bir şeçim yapacaksınızdr ama asıl seçimi bebeğiniz yapıyor tadını beğenmesi gerekiyor bağırsakları kabul etmeli smayı ağızına sürmedi hippi çok az içiyordu ki hip için burda anne sütüne en yakın sindirimi kolay deniyor gerçekten öyle olduğuna inanıyorum ama biz kabız olduk en son çare bebelac gold aldı şimdi severek içiyor deneyerek buluyorsunuz bazılarının içeriği daha masum bunu kabul etmek gerek eskiden en iyi bildiklerimizin devri kapandı