Kızlar kızımı kreşe (oyun grubu gibi bişey istiyorum) vermeye karar verdim.Haziranda kayıt alıyorlar yani başladığında 30 aylık olmuş olucak. Evde,artık yettiğimi düşünmüyorum hem sosyalleşsin hemde oyun oynayarak öğrensin istiyorum malum bide pandemi dönemi hep evdeydik. Biz doğudayız ve imkanlar kısıtlı burda bi yer buldum iyi diye gittim görüştüm ama tam gün alıyorlarmış sadece . 6 ayı 10 bin dedi bize, yemeği kırtasiyesi ve uyku saati için yatak nevresim falan hep içinde normalde böyle midir fiyatlar bilmiyorum. Ama benim için sıkıntı tam gün olması ben henüz çalışmıyorum bu yüzden yarım gün olsa daha iyi olur çünkü beraberde vakit geçirelim istiyorum kreşte haftanın beş günü saat 9-17 arası, sıkılacağını düşünüyorum o kadar daha önce hiç ayrı kalmadık bu arada ama artık gerçekten yettemiyorum çok enerjik bi çocuk sinir sistemimde çöktü. İkimizede iyi gelecek bu kreş, siz ne düşünüyorsunuz bu konuda kararsız kaldım yani ????