Kızlar bebeğim 92 günlük uygulamanın bugünkü bildiriminde 12. Hafta atağı başlıyor olabilir yazıyordu Bir hafta yedi gün olduğuna göre 12 hafta 84 gün olmuyor mu? Yani çocuğun mantıken atak haftasının bitmiş olması gerekmiyor mu şu an? Ben anlamadım 1.01 ay dört hafta o yüzden mi üç ayı 12 hafta olarak gösteriyor yoksa gün bazında bakarsak çoktan atak haftası bitmiş olması gerek 😂 Kafam iyice karıştı benim 😂 Bir de aslında çocuğun doğduğu zamanla dolması gereken zaman olayı var ona hiç bile girmiyorum hepten beynim yandı çünkü 🤷🏽♀️🥺