[silindi] Gzdhmzstkryl wee nin silikon uçlu çiftli satılan kaşığını kullanıyorum. Memnunum. Bende burda bekleyim belki çatal öneriside gelir ☺️
zeynepzeze Oioi pek beğenmedim. Wee kullandım baya, sonrasında da mamajoo kullandım. İkisi de güzeldi. Wee çok yumuşak bence en uygunu o