Alyaselmasinan Bebeğim dört aylık beşinci ayda ek gıdaya küçük küçük başlamak istiyorum tadımlık yanı öğrenmesi açısından sizce sıkıntı olur mu ?
_ADA_ Alyaselmasinan doktorumuz dördüncü ayda 3 gün kuralı ile tadımlara başlamamı önermişti. Ben 5,5 aylıkken başladım. Sırf anne sütü alıyordu.
Grckz 5 aylıkken başlamamızı önerdi doktor zaten tadımlık az birsey veriyorsunuz alerjisi varmi diye 6 aya hazır oluyor