Tzafrak 37 i aşınca hafif oluyor ama bebek zamanla alışıyor…. ben işe başlayınca kızım bir hafta biberondan içmek istemedi kaşıkla verdik sonra gerçekten acıkınca mecburen tuttu biberonu 😅🙃 şimdi ek gıdaya başladık bile 2 ay sabretmen lazım öyle böyle büyüyorlar.😇