Kızlar merhaba pek bakamıyorum sayfaya benim konum bebegimle ben esim oncesi gün halsiz du bende oldum disari çıkmıştım üşüttüm oğlum da aynı burnu akıyor. Gece de 3den beri salla emdir dermanin kalmadı 8 de uyudu yatağına yatırınca cirpiniyo beni cok yordu yorgunum öksürüğüm oluyo. Oglum dakika basi uyanip meme der oldu hem yara hem kanadı sabır bendeki :(( uykuya geçemiyor benim de uykum var yeni yine dis cikcak veya halsiz olduğu için bi parol iciyo emzirenler ilaç da alınmıyor napcam bilmiyorum…. sol kol bileğim de agriyo agir tutmaktan hsni biraz uyucam gecer ama mızmız bırakınca memeyi uykum var da..ev isi de bıraktım. Tutuyo aciyo sabir Allahim 😭😭😭😭13 aylığız