MvS220221 Fati45 Dr bana her gün duş aldır rahatlat vücudunu dedi ve saatte bir emzir kT kat giyindirme terleyince vücudu sıvı kaybeder dedi bunlara uydum beşinci gun gecti
Fati45 Lagertha evet normlde iki saatte bi ama ben saatte bi falan emziryorum banyosuymuşsun bi kere tek yaptık
Alya88 Bizimde öyleydi korkmayın on beş gün sonra 8 e düştü bir daha da bıkmadılar zaten bizde uzamış sarılık vardi yüzünden gitmesi 3 ayi bulmustu
Lagertha Fati45 benim bebeğimin de sarılığı 10 gün falan sürdü banyosunu ve sık sık emzirme ile geçti. Telaşlanmayın sizin de çabuk geçer inşallah. Çok fazla uyumasın ona dikkat edin