Merhaba kızlar oğlum 15 aylık gece 2 yada 3 kere mama içiyor kızımda 1 yaştan sonra gece beslenmesini kesmiştim ama oğlum gece beslenmeden duramaz mama dediğim kaşık maması biberonda içiyor normal mama sevmiyor içmiyor da nasıl vazgeçiricem gündüz 2 biberon gece 3 biberon mama içiyor nasıl vazgeçiricem biraz iştahlıda yardımcı olursanız sevinirm🙏🏻