AzraEcemsMom 2 aylık bebeğimde diş çıkarma belirtileri var. Sürekli ağzından köpüklü tükürük çıkarıyor.salyalanma var.Agzini koluma ya da kendi koluna sürtüyor. Bazen de huysuzlaniyor emerken. Acaba bunları yaşayan var mı 2 aylık bebekte?
Angelgirl AzraEcemsMom canım benım benibegımde 3 ay 10 gunluk oda aynı senın yazdıklarını yapıo yaaa erken degılmı sence annem sacmalama daha var dıo ama
alkilic AzraEcemsMom evet aynı şeyleri bende yaşıyorum 2 aylıktan beri. Şuan 4 aylık köpüklü tükürük aşırı salya akması vs. biz sebebini reflüye bağladık reflü ilacı kullanıyoruz. Diş çıkarmadı henüz
Ylcmelis AzraEcemsMom bnm kızım 3aylık bnde aynı şeyleri yaşıyorum şu aralar durduk yere huysuz tükürüklü baloncuk felan yapıyor sürekli eli ağzında anlamadım normal mi değlmi
AzraEcemsMom alkilic olabilir. Sadece tukurukten değil aslında ağzını da kolumuza sürtüyor bundan dolayı da şüphelendim acaba kaşınıyor mu ağzı diye
Aydenizerdogmus alkilic merhaba bizdede synı durum vsr reflü sanırım doktor a gidicez ilaç işe yaradı mı rahatladi mı
ElifTGM AzraEcemsMom saydıklarınız genelde tüm 2 aylık bebeklerde görülür. Henüz diş çıkarmak için çok erken
alkilic AzraEcemsMom ağzını koluma omzuma bulabildiği herşeye sürtüyor :) hatta artık ısırmaya bile başladı bende damakları mı kaşınıyor diş mi çıkaracak ikilemine düştüm ama gerçekten daha çok erken. Endişe etmeyin normaldir
ElifTGM AzraEcemsMom evet gayet normal. Ellerini ağzına götürebilir. Yumruk yapıp damağını kaşıyabilir. Tamamen normal
Lagertha AzraEcemsMom benim bebeğim de iki aylıkken başladı salya akıtmaya şuan 4 ay 22 günlük hala bol bol salya akıtmaya devam ediyor diş falan yok ortada. Doktorumuz tükürük bezleri geliştiği için salya akıtıyor her salya diş belirtisi değil dedi.
Limonlusu AzraEcemsMom artık vücudundaki parçaların farkına varmaya başladı😊 eli kolu herşeyi ağzında olacağı dönem başladı ne yazık ki bunlar diş belirtisi değil. 😊 Farkındalık belirtisi par aşklarını emmesine falan izin verin tanısın vücudunu
hkubra AzraEcemsMom olabir canım 3 aylıkken cikartmisim ben annem söyler hep ama kızım 9 aylık falandı çıkarttığı da
alkilic Aydenizerdogmus merhaba yani biz mecbur başladık ilaca sırtüstü yatmıyordu sürekli kusuyordu uyurken bile dik vaziyette uyumak istiyodu yatırınca direk gözlerini açıyodu eskiye göre çok daha iyi diyebilirim en azından kusmaları bitti sırtüstü de yatırabiliyorum artık o yüz ekşitmeleri de kalmadı
Aydenizerdogmus alkilic aynısı resmen ya her alt değiştirmede kusar uykudan yarım saat sonra öğürerek uyanır geviş getirir ağzıyla dili hep dışarda kilo da almamış hiç kontrol gğnünü bekliyorum 😢
alkilic Aydenizerdogmus o zman kesin reflü banada doktorum demişti çünkü bazen reflüsü olan bebekler kilo alamıyor takip etmek gerek demişti. İhmal etmeyin benim oğlum bu yüzden çok huzursuzdu. Yani yatırdığım an mutlaka kusan bi bebeğim vardı şimdi çok şükür daha iyiyiz
alkilic Aydenizerdogmus hatta bi gün dışarı çıktım ben ilaca başlamamıştık o zaman dışarda dizlerime yatırdım salladım oyun olsun diye bi anda dilini dışarı çıkıp öğürerek geviş getirmeye başladı korktum kucağıma aldım o kadar üzülmüştüm ki meğerse reflüdenmiş zaten kontrole gittiğimizde doktor karnına bastırınca anladı reflüsü olduğunu direk