Yenidoğan bebegimin dili hep dışarıda tiroidim den dolayi bebege de gecmis doktor bu yüzden olduğunu söyledi dun kan alindi bebekten degerleri normal cikmis dili iceri girer mi sonra? Çünkü dili büyük ve yalanci emzigi cok zor tutuyor dilimden dolayi basina böyle bir sey gelen var mi acaba