Kizlar oğlum 14 aylık. Halen emziriyorum. Normal doğum yaptım. Doğumdan 6 ay sonra ilk reglimi oldum. Ama sonrası bi var bi yok. Eskiden düzenliydi. Hiçbir sorun yoktu. Doktora da gittim herhangi bir problem olmadığını söyledi. Ama halen her ay en az bir hafta gecikme yaşıyorum. Tabi ki ilişkide korunuyoruz ama yine de hamile kalmaktan çok korkuyorum. Bu ay yine 9 gün gecikti. Test yapmaya korkuyorum. Korunmamıza rağmen hamile kalır mıyım? Ya da bu gecikmeler neden oluyor ne zaman biter? Benimle aynı durumu yaşayan var mı?