Mom4775 sinyalleri var gibi geldi bana siz annesi olarak daha iyi bilirsiniz.
Ben oncelikle egitimi vermeye baslaamdan bjr ay once lagzimlik aldim gozune asina olsun yadirgamasin diye. Ara ara cis yap kizim falan diyerek kendimde oturup gostererek alismasini sagladim.
Karar verdigim gun kizim bezi attik artik egg kotu bez dedim ona verdim oda atti :))
İlk gun surekli sordum cis var mi geldi mi falan diye bebegini oturttum su koydum lagzimliga aa bak kizim bebek cisini yapmis falan dedim bebge seker falan verdim odul olarak boyle boyle surekli sordum ilk gunler oturmak istemedi agladi falan, altina kacirdi sik sik bir sey demedim kizim bam pijaman cok kotu olmus egg olmus falan dedim. Benim kizim altinda pijama varken farkina varmadi ama ciplak durup bacajlari islaninca cok rahatsiz oldu.
Her gecen gun altina kacirmasi azaldi, git gide daha iyi oldu. Oglen uykusunda hi yapmadi ben alistirma kilodu giysirdim yine de. Gece yapti ama surekli tutamadi bende geceyi daha sonra ogretmeye karar verdim.
Simdi kendisi cok guzel soyluyor yapiyor. Unutmayin sizin sabriniz sevginiz cok onemli her yaomasinda odullendirin alkislayin sevdigi seyleri yaoin ki pekissin davranisi.
Kizmamaniz lazim ortaliga yapacak kaciracak buyugunu bile apacak ama ogrenecek emin olun sabirli olun :))