Emirin_Annesi10 Feyyyzza fırını ısıt sonra kapat tabağa koy kemeri ısınsın. Ama bn çok faydasını görmemiştim çabuk soğuyor kemer. Gazda kendiliğinden geçmezse bunlarla geçmiyor
Gokcensare Feyyyzza karnına ince bir tülbent ısıt koy ütüyle daha çok faydasını görürsün ne patik kaldı kullanmadığımız ne kemer çünkü
Emirin_Annesi10 Feyyyzza zamanla azalıp geçecek kuzum. Sabredip göreceksin. Benim oğlanda sürekli hava yutuyodu emerken burada az post açmadım. Geceleri sabahlara kadar kıvranıyodu. Sonra kendiliğinden geçti. Şuan 5.5 aylık hemen hemen. Siz ne kadarlıksınız
Ggdefne Feyyyzza karnına zeytinyağıyla masaj yap bacak hareketleri yaptır .sırt üstü yatırıp sırtını sıvazla ben ağız bezini ısıtıp badisinin üstüne koyuyordum
Gamzeser Feyyyzza ben saç kurutma makinesiyle isitıp badisinin üstüne koyuyorum kolik annesiyim kesinlikle tavsiye ederim hala karnı ağrısa koyarım
Ates_mami Feyyyzza bende de mikrodalga yok. Fırın sıcaksa fırında tutuyorum 5 dk. Degilse elektrikli sobayı açıp üstüne koyuyorum öyle ısıtıyorum