Ardennn benim de şuan 4 aylık oğlum var tek memeden geliyor süt .benim artıran tek şey uyku. Uyursam oluyor sütüm . İlk oğlumda herşeyi yaptım humana rezene ısırgan arpa suyunu bile içtim. Sürekli emen bi çocuktu ama ne yazıkki bazen olmayınca da olmuyor . Ama az olmasına rağmen ilk oğlum 32 aya kadar da emdi😅