BuseveMinigi İyi günler. 4. Doz tetanoz aşımı oldum. Hamileykende olmuştum ama hiç böyle bir ağrı hissetmemiştim. Omzuma kadar ağrısı var. Sizde de oldu mu? Ters giden bir şey mi var anlamadım.
Sunabay BuseveMinigi ben hamileyken iki doz oldum bir hafta kolum çok ağrıdı hatta oynatamadim kolumu.bir haftaya geçer normal
dontsleppyunhappy BuseveMinigi ben 2 kere olmuştum hamileyken, kolum felaket agrıdı ikisinde de, ters bir şey değil de o ağrı olabiliyor. Ama daha önce agrımayıp şimdi agrıması da ilginç gerçekten
BuseveMinigi Sunabay hamileyken hiç ağrımamıştı ya. Şimdi dediğiniz gibi kolumu oynatamıyorum resmen.
BuseveMinigi dontsleppyunhappy banada o tuhaf geldi. Aynı hemşire vuruyor aşımı sağlık ocağında. Şu an aşırı ağrıyor. Oğlumda 18 ay aşısını oldu. Karma aşı daha öncede olmuştu bacağı şişmedi. Bu sefer şişti ama