buse1996 Merhaba tatlı anneler 45 kilo ile hamile kaldım 58 kilo ile sezaryen doğum yaptım 3 ay oldu şuan 48 kiloyum korse kullanmadım göbek kaldı sizlerde durumlar nasıl korse kullanmak için geç mi kaldım
Ziyangil buse1996 korse tembelleştiriyormuş karnı “nasıl olsa korse takılacak toparlanmayayım” gibisinden 😂 en iyisi spor
buse1996 Ziyangil evet banada doktor öyle dediği için kullanmadım ama spor yapmayı bırak WC ye bile zor gidiyorum bebişten 🤣