Benim Oğlum 2 aylik suan, doğdugundan 5 gün sonra basladi yüzünde beyaz sivilce cikmaya ve cok kötü duruyordu yani yüzünde bir boşluk yer bile yoktu. Anne sütü sürdün sicak su ile sildikten sonra.. baktim kurutmaya basliyor anne sütü. Artik daynamadim arastirdim durdum. Ve bir akrabam bana “TRAVAZOL” cremi tavsiye etti. O Krem sadece türkiyede ezcanelerde satiliyormus. Ben yurtdisindayim ve burda yoktu. Kendisi bana hediyd etti sagolsun ve ben cok korktum basta ama sürdüm dua ettim bol bol ve inanin gecti. Cocugumun yüzü parladi resmen. Simdi ara sira yine cikiyor cok az ama. Sicaktan veya yedigin Besinlerden oluyor inan bana. Birde deterjanin iyi olmasi lazim. Yani cocugumun ebesi Deterjan yerine Haci Sakir Sabunu tosunu kulan demisti. Makinaya elbiseleriyle birlikte atiyorum. Cok iyi inan bana. Allah yardimcin olsun. 🙏🙂