Kızlar hergun ne yapsam diye düşünüyorum kızıma siz bı gün 8.9aylik çocuklarınızi nasıl besliyorsunuz Merak ediyorum ilk anneliğim benim biz güne 8.9arasi başlıyoruz emiyor ve son bı aydır gecelerinde çok sık kalmaya başladı nerdeyse 10.yada 15kez her kalkmada meme veriyorum 5 .6,dk emiyor tam sabah uyanınca oyket 6dk anca kahvaltımiz 9.10arasi sabah bı tam yumurta sarısı az avokado labne peynir az ve bı çay kaşığı pekmez yiyor öğlen yarı 3 gibi meyve püresi veriyorum yanında bazen yoğurt çünkü çok ek gıda yemek istiyor verdiğim ne varsa yiyor maşallah diyince😅 akşam çorba yapıyorum kereviz olsun yoğurt çorbası tavuk balık yaptım gecen yedi pilav yiyor biz yemeklerimizi istiyor eşin hep suyundan verdi çok istiyor şuana kadar alerjik biseyde olmadı çok şükür ama emmesi azaldı gündüz 2.3anca meme ye geliyor ve bu aydan sonra 3 Ogune geçmeli miyim sizce yani öğlen çorba yemek tarzı da bişey vermelimiyim arkdasim bence öğlen meyve yerini yemek ver artık çorba falan diyince sormak istedim biraz uzun oldu ama k bkmayin 🤭