Annesininprensesi-14 benim kızım 2,5 aylık 6 aylıkta ayırAcağım odasını bizim odamızda beşikte yatıyor aramıza almadık hiç almayıda düşünmüyorum ben korkarım ne olur ne olmaz yanlışlıkla birşey yaparız diye.
40 çıktıktan sonra gündüz uykularını odasında uyutmaya başladım gece emzirmeleri içinde odasına gidiyorum emzirme koltuğunda daha rahat ediyorum oda odasını seviyor bence orda uyandığında bile daha uzun süre sakince bekliyor etrafına bakıyor dönencesiyle falan oynuyor şimdiden hazırlığımı yapıyorum yani ☺️