Ferdaoguzgalip Bebegim 2aylik olucak dogdugundan beri aptamil kullaniyorum fakat degistirmek istiyorum sizce hangisini aliyim kizlar
marscicegi Bebelac kullanıyorum kabız yapmadı , ben günde bir kere 60 CC veriyorum ama devamlı içse yaparmiydi bilemiyorum, ama mama işi bez meselesi gibi çocuktan çocuğa değişiklik gösterir
Ferdaoguzgalip Keskeuyusam evet malesef biraz pahali oldugu icin yetisemiyoruz ve sadece mama verebiliyorum emziremiyorum o yuzden biraz daha uygun fiyatli mama bakiyorm
Keskeuyusam Ferdaoguzgalip maddiyattan değilse başka bir şey kullan diyecektim ama bebelac gold çok öneriliyor