Margaritta Selamlar herkese, kızım 9 aylık ve destekli yürüyor. Yürüteçi doktorlar önermiyor bildiğimiz üzere bunun yerine kızımı kendi kendine yürüyebilmesi için bir şey kullanmam gerekir mi ? Sanki destek vermedikçe yürümeye olan hevesi kaçıyor gibi…
Giraysmom20 Margaritta biz yürüme arkadaşı aldık onunla daha rahat adım atıp yürüyordu şimdi 11.5 aylık kendi başına desteksiz odaları geziyor
Mayisannesi34 Margaritta yürüme arkadaşları pahalıydı biz de BİM’den alışveriş arabası aldık önden arabayı tutuyorum o da itiyor 😅
Wolverine Margaritta pilsanin güzel bir yürüme arkadaşı var oğlum onunla baya baya yürümeyi kavramisti o aylarda. Tavsiye ederim.
elifle Margaritta yürüme arkadaşı var tutunup duruyor siz destekliyorsunuz.hos bizimkiler mama sandalyesini de arkadaş yapmışlardı ona tutunup hem ittirip hem yürüyorlardı ,ikiside erken yürüdü.
Margaritta Giraysmom20 Ben yürüme arkadaşını gittim tahta olanlardan aldım 🤦🏻♀️ Hem ağır hem kızım kafasını çarpıyor yenisi mi alsam acaba :(
H-123 Ben aktive masasını kullanıyorum onun için oynarken hafif itiyorum ben indirince adım atıyor belki sizinde işinize yarar
Margaritta Mayisannesi34 ahaha çok güzelmiş şu çocuklar için olan alışveriş arabaları çok tatlı yalnız :) ben de mi alsam
ayseadem Yürüteç kullanmadım yürüme arkadaşı kullandım fisher price çok memnunum kızım 16 aylık ama yaşına girdikten bir hafta sonra falan yürümeye başladı ama yürüme arkadaşı ile hala oynuyor sayıları harfleri şekilleri sayıyor hem Türkçe hem İngilizce konuşuyor iyiki örümcek almadım yürümeyi öğrendikten sonra kullanamazdım ☺️☺️
Margaritta ayseadem ben de uzun vadede kullanabileceğim şeyler almaya çalışıyorum hep. Malum pahalı şeyler :(
Mayisannesi34 Margaritta ben tavsiye ederim yürüme arkadaşıyla aynı işi görüyor sadece sizin araba devrilmesin diye tutmanız gerekiyor 😊
ayseadem Margaritta evet pahalı ama 36 aya kadar kullanılabiliyor bebeğiniz büyüdükçe aşamasını yükseltebiliyorsunuz ☺️☺️
Gzdzeynep Margaritta siz elinden tutup da yürütebilirsiniz ya da yürüme arkadaşı kullanabilirsiniz. Ben oyun çiti de kullandım onun içinde de ayağa kalkıp yürürdü.
VERA19 Margaritta Kızım 10 aylıkken yürüdü ve yürüteç almadık hiç kullanmadı yani.Yürüme arkadaşı vardı onu kullanıyordu,sonra tam dengesini sağlayınca yürüme arkadaşıyla yürümeyi bıraktı sadece oyun için kullanır oldu🤗 bence alabilirsiniz hem yürümeye teşvik eder hemde sonradan oyuncağı olur
fatimaozel Margaritta biz kullanmadık hiç 12. ayında desteksiz yürüyordu artık sakin olun iyice alışıp toparlayacaktır yürümesini
Mylittlesailor Margaritta 13 aylık bizimki ve anca anca 5-6 adım atıyor desteksiz. Çok acele ediyorsunuz gibi geldi bana
Margaritta Mylittlesailor Kendisi yürümek istiyor. Destekli bir yerden tutunarak baya baya yürüyor ben sadece destek vermek istiyorum
Giraysmom20 Mylittlesailor her çocuk farklıdır hanımefendi oğlum 11.5 aylık ve oturma odasından salona kendi yürüyerek gidiyor geliyor
UraSsmom Margaritta Ebebekten yürüme arkadaşı aldık şimdilik pek hevesi yok ama kanepeler tutunarak yürümeyi daha çok seviyor 😂 sonradan araba da oluyo deneyebilirsiniz
Cansudurmaz Margaritta pilsanın yürüme arkadaşını almıştım o zamanlar onunla takılıyordu sonra zaten 9.5 aylıkken yürüdü