FatmaKrbkl Alayay ben köpürmesini önlemek için önceleri ağozdan verdiğim gaz damlasını mamaya damlatıyorum anında köpüğünğ alıyor
Alayay sweet_momy diğer arkadaş kaynamış suya atınca eriyor demişti.. hafiften sıcak oluyor mamayı karıştırınca tam ılık içme kıvamında oluyor ama erimiyor
Ylcmelis Alayay bende kullanıyorum hiç öyle olmadı ilk suyunu sonra mama katıyorm ilk önce kaşıkla karıştırıyordum mamayla su tam özleşmiodu biberonda çalkalıyorum
Ylcmelis Balin_annesi bende ilk kaşıkla karıştırıyordum mamayla su tam özleşmiodu biberonda çalkalıyorum artık köpük kısmını içirmiyorum
Miyonunannesi Alayay canım kaynar suyla mama yapılmaz 40 derece olmalı ısısı evde ısı olcer varsa onunla olcerek bak bazı ates olcerler su sıcaklıgı falanda olcuyo kaynar suyla mama yapmak o mamanin faydasını bitirir hazrlama seklı nasıl yazıyorsa onu dıkkate al
NSZA2020 Alayay mamayı çalkalamayın çok gaz yapıyor ben önce mamayi sonra suyu koyuyorum çay kaşığıyla iyice karıştırıyorum hiç pütür kalmıyor
Ebru_06 Alayay benimde ilk zamanlar öyleydi ılık suda yaptığım için oluyormuş bende aptamil 1 kullanıyorum ve bebeğim içtikten sonra çenesinde vardı bnde sildim ve kızarıklık oluştu alerji mi yaptı acaba