Civcivimm_ ben 2 aylıkken uyku düzeni oluşturmaya başlamıştım. 2 saat uyur 2 saat uyanık tutardım. Akşam 7 de uyu rutinimiz başlardı. Önce banyo sonra masaj,pijama giyme , emzirir uyuturdum. 7,5-8de uyurdu. Gece uyuma saati 10.ayına kadar devam. Sonra 9a aldım.