Kizlar bebegim kakasini 5 gndr yapmiyo bikiyorum anne sutu alanlarda on gune kadar normal ama benim bebis 6 bucuk aylik ve tadim yapiyoruz ve malesef bir suredr hep kabiz simdi de en son cumartesi yapti bugun persembe oldu hala birsey yok ama gaz cikariyo surekli ve ikinma felan da yok normal mi bu surecte kac gune kadar yapmamasi normal… tadimlarin icine zeytinyagi hep ekledim zaten az birsey yiyo genelde de herseye bal kabagi koydum dun de kayisi haslayip yedirdim yine birsey yok nolacak boyle bilmem rahatsiz olsa anlardim degil mi